Wirtualne biuro
To nowoczesne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą szybko i łatwo rozpocząć działalność gospodarczą, oszczędzając przy tym pieniądze na wynajęciu powierzchni biurowej, dotrzeć do klientów i partnerów biznesowych dzięki atrakcyjnemu adresowi. Nie musisz się obawiać niespodziewanych wizyt partnerów biznesowych czy nieodebranych przesyłek siedziba wirtualna dla firmy jest obsługiwana przez nasz profesjonalnie wyszkolony personel który w pełni poświęca się Twojej firmie

Doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców którzy:
-Chcą szybko rozpocząć działalność gospodarczą
-Nie chcą wynajmować „ klasycznego” biura
-Nie chcą rejestrować firmy w miejscu zamieszkania
-Często wyjeżdżają w delegację na spotkania z klientem i tylko od czasu do czasu potrzebują biura

Za każdego klienta z Państwa polecenia otrzymacie Państwo jeden miesiąc GRATIS na usługi wirtualnego biura!!

Poczta

46 zł* / 59 zł

Cena zawiera:
      • Udostępnienie adresu korespondencyjnego
      • Nielimitowany odbiór korespondencji przychodzącej
      • Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji telefonicznie lub e-mail
      • Przechowywanie dokumentów do 2 miesięcy

 * cena za miesiąc w abonamencie półrocznym

Wirtualny adres

85 zł* / 99 zł

Cena zawiera:
        • Udostępnienie adresu do rejestracji firmy spółki, stowarzyszenia, fundacji
        • Udostępnienie adresu korespondencyjnego
        • Nielimitowany odbiór korespondencji przychodzącej
        • Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji telefonicznie lub e-mail
        • Skanowanie (bez limitu) i odsyłanie korespondencji pod wskazany adres (+opłata pocztowa)
        • Przechowywanie dokumentów do 2 miesięcy

* cena za miesiąc w abonamencie półrocznym

Wirtualny adres+poczta

110 zł* / 139 zł

Cena zawiera:
        • Udostępnienie adresu do rejestracji firmy spółki, stowarzyszenia, fundacji
        • Udostępnienie adresu korespondencyjnego
        • Nielimitowany odbiór korespondencji przychodzącej
        • Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji telefonicznie lub e-mail
        • Skanowanie (bez limitu) i odsyłanie korespondencji pod wskazany adres (+opłata pocztowa)
        • Wspólny fax
        • Przechowywanie dokumentów do 2 miesięcy
        • 15 % zniżki na usługi dodatkowe

 * cena za miesiąc w abonamencie półrocznym

Usługi dodatkowe

Wycena indywidualna
Cena zawiera:
      • Dedykowany numer telefoniczny
      • Udzielanie informacji telefonicznej o firmie i ofercie
      • Wspólny fax
      • Codzienny raport
      • Aktualizacja treści na stronie www
      • Prowadzenie Kalendarza spotkań
      • Organizacja wyjazdu służbowego
      • Przygotowanie materiałów do prezentacji –tworzenie prezentacji Power Point,
      • Przygotowywanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
      • Przygotowanie materiałów informacyjnych (projekt, drukowanie, bindowanie według oczekiwań)
      • Uzupełnianie bazy Leadów
      • Przepisywanie tekstów
      • Przeszukiwanie internetu (internet research)
      • Zbieranie ofert od dostawców usług

 

Jeśli nie musicie Państwo korzystać z wszystkich usług przygotujemy dla Państwa specjalną wycenę tel. +48  12 333 40 08

Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT

Właściwe urzędy:

KRS: Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie; ul. Przy Rondzie 7,  31-547 Kraków

US: Urząd Skarbowy Kraków Krowodrza ul. Krowoderskich Zuchów 2 , 31-272 Kraków

ZUS: Zakład Ubezpieczeń Społecznych; ul. Pędzichów 27,  31-080 Kraków
lub
Inspektorat Kraków – Krowodrza ul. Świętokrzyska 12,  30-015 Kraków

GUS: Główny Urząd Statystyczny w Krakowie, ul. Kazimierza Wyki 3,  31-223 Kraków

Do zawarcia umowy Wirtualnego Biura wymagamy:


Kopii dokumentów rejestrowych KRS, NIP, REGON lub umowa spółki dla nowych spółek

Danych osób reprezentujących wraz z kopiami dowodów tożsamości

Informacji o miejscu przechowywania dokumentów księgowych

 


Obsługa korespondencji masowej
Obsługa korespondencji to jeden z ważniejszych kanałów komunikacji w firmie odbieranie dużej ilości korespondencji, szczególnie w sytuacji, gdy odbywa się ona częściej niż raz w miesiącu, może powodować duże obciążenia w sprawnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.

Zalety naszej usługi:
-Skrócenie czasu potrzebnego na odbiór, segregację i dostarczenie poczty do odpowiednich działów w firmie.
-Koncentracja na podstawowych celach swojej działalności, wasi klienci na pewno odnotują korzyści w postaci oszczędności czasu oraz podniesienie poziomu obsługi
-Oszczędności nie musicie inwestować w technologię, ludzi, wyposażenie ze względu na specyfikę naszej działalności – obsługę codziennej korespondencji pocztowej – jesteśmy przygotowani do szybkiej realizacji zleceń masowych.

Obsługa korespondencji masowej

Miesiąc

1900 zł
Cena zawierają:
          • Udostępnianie adresu Creative Coworking do korespondencji wraz z wymaganymi ilościami skrytek adresowych
          • Odbiór korespondencji
          • Sortowanie, segregacja przychodzącej korespondencji na poszczególne skrytki (na podstawie numeru na adresie)
          • Ewidencja korespondencji
          • Pakowanie i odpowiednie zabezpieczenie korespondencji
          • Dowóz (na życzenie klienta)

*Podana cena jest ceną orientacyjną przy np. 11 skrytkach pocztowych (22 000 listów)

Przygotowujemy również indywidualną ofertę dopasowana do Państwa potrzeb.

Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć 23% podatku VAT.